Bagaimana Bisnes Vemma





INFO BISNES

Saya ingin menerangkan tentang bagaimana Program Vemma ini dijalankan dan apakah yang kita perlu buat untuk menambahkan pendapatan kita.

Saya harap selepas ini, marilah kita sama2 menjadi ahli Vemma dan menjaga kesihatan kita disamping peluang menambahkan pendapatan.

Vemma mengajak kita untuk menyertai Vemma Nutrition Program dimana program ini mewajibkan kita untuk membeli product Jus Manggis Vemma. Jadi, kita beli package2 Vemma,minum jus manggis setiap hari dan kita diberi peluang untuk menambah pendapatan dengan cara mengajak orang ramai menyertai Vemma Nutrition Program.

Di sini kita akan dibantu oleh system yang dipanggil vemmabuilder dimana system ini akan membantu kita dalam menghasilkan jualan dan juga system ini menguruskan downline2 kita untuk dikongsi bersama-sama.

Contohnya:
Website vemmabuilder saya ialah http://www.vemmabuilder.com/505238405, jadi mana2 orang mendaftar di laman website saya secara automatic system vemmabuilder akan keep in touch dengan prospect2 anda.Mereka akan menerima email daripada vemmabuilder selama 90 hari.

Jadi disini mana2 prospect yang mengambil peluang oppurtunity ini akan upgrade to member dan anda akan dapat BONUS2 daripada vemma & Vemmabuilder.

1 - Fast Start Bonus
Bonus2 ini sekitar USD10 - USD400 dan dibayar secara mingguan terus ke Bank account anda.

2 - CV Sharing Bonus
System ini juga akan membantu untuk menyusun downline2 kita dan kita berkongsi CV sharing point yang sememangnya lumayan untuk jangka masa panjang.Kita akan dibayar sekitar USD35 = 540CV dan jumlah CV adalah dikongsi beramai2 jadi bayangkan banyak mana CV kita yg dikongsi.

3 - Bonus2 lain untuk keahlian Ultimate Sahaja (Bonus 3 - Bonus 10)
Sekiranya anda seorang ahli Ultimate,maka anda akan layak untuk bonus2 seterusnya daripada Vemma.Jadi amat penting untuk anda mengetahui kepentingan Ultimate Package jadi jika anda seorang yg berpikiran usahawan,usah ragu2 untuk menjadi Ultimate member.Jangan risau kerana orang yg betul2 serius dalam business ini sahaja yang akan mengambil Ultimate Package dan ramai org2 yg pandai mengambil peluang.Jadi teruskan menjadi Ultimate member.
Jadi bagaimana?

Amat mudah sekali untuk mendapat BONUS2 daripada Vemma disamping kita dapat menjaga kesihatan kita.Anda mahu BONUS lagi?Teruskan membaca.


BONUS Khas Vemmabuilder.
Disamping kita mendapat BONUS daripada Vemma,system Vemmabuilder juga akan memberi BONUS kepada anda seperti berikut:

•Anda recruite new member utk menyertai Vemma Nutrition Program 3 orang atau lebih seminggu maka anda secara automatic layak untuk mendapatkan BONUS USD100 - USD750.Jadi target 3 org seminggu atau lebih.

•Vemmabuilder service charge USD19.95 anda juga akan dapat PERCUMA pada bulan hadapan jika anda recruite new member 5 orang sebulan atau lebih jadi target lebih daripada 5 org sebulan. Jadi mengapa lagi masih ragu2?

Vemma adalah satu2nya program yang memang menguntungkan dan dibayar secara mingguan semua dalam USD.


Tugas anda juga amat mudah hanya promote dan iklankan laman website anda di Internet jadi disini kita tidak mencari orang.Orang yang akan mencari kita dan mencari Opprutunity jadi tugas anda amat mudah untuk mendapat keuntungan.

Jangan ragu2 kerana anda berkongsi Jus Kesihatan Vemma dan memberi peluang untuk orang ramai membuat duit, jadi anda sebenarnya berkongsi keuntungan dengan mereka.

Jika anda betul2 faham dengan konsep yang simple ini amat mudahlah anda membuat duit daripada Program Vemma. Jadi marilah kita bersama2 menjaga kesihatan sambil menjana pendapatan di bulan dan tahun yg penuh mencabar ini.

Business Vemma amatlah simple jadi mengapa anda membuatkannya complicated?

•Anda jadi member
•Sertai Nutrition Program
•Promote untuk org ramai menyertainya juga.
•Tunggu Bonus di akhir minggu

Semudah A,B,C jadi teruskan menyertai Nutrition Program dan jana pendapatan anda sekarang.

Saya akan terus membantu anda, semua step2 membuat iklan di internet,membuat marketing page utk anda jika mahu ( Dengan sedikit bayaran ) seterusnya mendapat keuntungan daripadanya.

Apa yang penting untuk mendapatkan bonus2 tersebut ialah anda menjadi PAID MEMBER dengan cara membeli salah satu produk kesihatan Vemma.Setiap pek ada keistimewaan dan kelebihan bonus adalah mengikut pek yang kita beli.